FAQ
1. Hoe lang zijn de cocktails en mocktails houdbaar?
De houdbaarheid hangt af van het alcohol gehalte dat de cocktail of mocktail bevat.
Voor mocktails bevat het alcohol gehalte uiteraard 0%.
Daardoor zijn mocktails algemeen gezien minder lang houdbaar dan cocktails.
Onze mocktails hebben een houdbaarheid van ongeveer 2 maanden (zonder toevoeging van bewaarmiddelen)
Onze cocktails hebben een houdbaarheid van ongeveer 3 maanden (zonder toevoeging van bewaarmiddelen).
P.S.: Sommige cocktails hebben zelfs een houdbaarheid van 1 jaar.
Contacteer ons indien je nog extra info zou willen over de houdbaarheid van jouw cocktail / mocktail.
2. Hoe lang duurt de verzending en wat is hiervan de prijs?
Voor de verzending van jouw cocktails en mocktails zijn wij afhankelijk van koerierdiensten en hun verzendprijzen.
Afhankelijk van de drukte bij deze koerierdiensten, wordt jouw pakje binnen de 2 werkdagen op jouw adres aangeboden.
De verzendprijzen worden aangerekend volgens de prijzen van deze koerierdiensten.
Hou rekening met een verzendkost van +/- €6,50.
P.S.: Vanaf een aankoopbedrag van €50,- betalen wij voor jou de verzendkosten!
3. Wat is dat "Foaming extract"?
Als heuse cocktail connaisseur, zal je het wel al gezien hebben: een cocktail of mocktail met een witte schuimlaag.
Maar wat is die witte schuimlaag nu eigelijk?
- In het prille begin van mixology, gebruikten bartenders eiwit om deze schuimlaag te creëren. Wanneer je eiwit mengt met de cocktail / mocktail en deze opschud, geeft dit een mooie, witte schuimlaag als gevolg.
Wat gebruiken jullie bij Manhattn dan om die schuimlaag te creëren?
- Om iedereen te kunnen laten genieten van zo'n heerlijk schuimlaagje, hebben wij gekozen om een vegan, plant-based foaming extract toe te voegen aan onze cocktails en mocktails. Hetzelfde effect zonder nadelige gevolgen.
4. Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?
Natuurlijk is dit mogelijk.
Stuur ons een mailtje met jouw facturatie gegevens en binnen de 2 werkdagen mag je jouw factuur verwachten in jouw mailbox.
P.S.: Mocht dit niet het geval zijn, check zeker ook even je SPAM.
5. Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?
Je kan betalen met payconiq, bancontact of contant bij afhanling.
Alle betaalmethodes sijn duidelijk aangegeven in de check-out.
6. Waar leveren jullie?
Levering is mogelijk over heel Europa.
7. Kan ik grotere hoeveelheden bestellen voor mijn horeca zaak?
Absoluut!
Geef jouw contact gegevens door via de offerte pagina en wij sturen jou zo snel mogelijk de prijslijst voor horeca door.
8. Kan ik de cocktails retour sturen en een refund krijgen?
Dat is zeker mogelijk.
Er zijn echter een aantal voorwaarden vooraleer we jou een volledige refund kunnen bezorgen:
- De flesjes dienen ongeopend teruggestuurd te worden.
- Een foto dient als bewijs toegevoegd te worden van de goederen die beschadigd zijn
- Stuur ons een mailtje met bovenstaande bewijzen in, alsook de reden van jouw retourzending. Vervolgens sturen we jou een retourlabel om de goederen terug te sturen.
Na inspectie van de goederen, wordt de refund gestort op jouw rekeningnummer binnen de 30 dagen.
LET OP: JE HEBT 14 DAGEN DE TIJD OM JE ZENDING RETOUR TE STUREN VANAF DE DAG VAN IN ONTVANGSTNEMING VAN JOUW PAKKETJE OP JOUW ADRES.